onsdag den 4. januar 2012

2012: ninjarejsen.

Hep hep!

Godt NytÅr, herfra det lille studie.

Et fuldstændig bombastisk år er gået - og 2011 ligger bestemt på top 3! Jeg udgav 2. og 3. single, musikvideo'er, mit kære hjertebarn "CirkusPrinsesse", fik en fin lille nedtur, kom op igen, blev gift, fik fyret nogle fede (koncerter af) - og sidder nu træt, mæt og tilfreds og skal til at finde ud af:     hva' så...?!

Jeg er gået i gang, så småt, med mit næste projekt. Jeg er usikker på om formatet er "album"-format. Men der kommer noget. That's for sure. Nu leges der med hvilke(t) sprog der skal skrives på, musikalske collager og visuelle omklædningsrum.

At debutpladen ikke solgte 60.000 mia. eks. skal man vel ikke være nogen Holmes for at regne ud - men gudeffinghjælpemig om ikke jeg har lært en satans masse om do's & don'ts. Jeg har, efter det massive tomrum udgivelsen efterlod, ku' mærke at der kun er een ting der (stadigvæk) gælder: at skrive, skrive, skrive. Det bli'r formentlig ikke noget der ligger ret meget op af debutpladen, men CirkusPrinsessen er også smukkest som hun står der som One of a Kind.

Jeg håber der stadig er nogle der hænger ved, er nysgerrige og har lyst til at lytte med når tid er.

2012. Oh yeah!







Silja.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar