torsdag den 27. januar 2011

"Under Hylden" og over skyer!

   - Nøj, en smuk dag! Håber I kan nyde solen lidt derude...




   Denne uge har indtil videre været action-packed - mandag gik det ned med at lave "Sokratæsk"-video! Der var fantastisk vibe fra start til slut. Location var på den hyggelige "Under Hylden" - hvor der blev snakket, danset, sunget og givet krammere... Tusind tak til danserne og skuespillerne der brugte meget af tiden på at vente, men gjorde det til cool hygge. Og leverede prompte! You rock!



Dude's & dude's...


   Ditté der var hands-on med stylingen. Hun fik Hobbitten til at se godt ud! Nice one, babe! Og må lige snige mere tak ind til dejlige Hanne (der har Asfalt). Jeg har fået lov at låne kjole, mere tøj og smykker! Det er nice og originalt shait hun har. Og er du på Istedgade, så hop forbi. Der er altid rart at komme. OG grazie til MajBritt fra New Cut for hår-forvandling. Er max glad for det nye garn! Smider flere billeder fra dagen op snarest...








   Det er som sagt 2. video - og denne gang stod Opus Film bag kameraet. De var super tjekkede, med max tålmodighed og overskud. Det var sgu en fed oplevelse - glæder mig til at se resultatet...




   Og så er den kære "Sokratæsk" blevet released! Jeg er pave stolt over det track... Og Emil's produktion er bangin'! Det er virkelig wierd, at et nummer jeg har siddet og nynnet/skrevet på for lang tid siden, er blevet til det det er nu...
   Jeg kan huske jeg sad og så MTV og de kørte én eller anden rap-kavalkade. Og da mine ører altid først lægger mærke til lyrikken i sange, kunne ikke la' vær' med at få fniseren over, at det hele gik ud på at svine hinanden til. Hvem der er blevet skudt på flest gange, kommer fra det hårdeste hood, bærer mest bling-bling etc. Og så overvejede jeg hvordan det ville lyde hvis Silja lavede en sviner-tune... Det blev til "Sokratæsk". Absolut ikke hip-hop/rap-miljø'et værdig, men synes legen med ord er lige i skabet - og at budskabet holder: Du behøver ikke tale med næven... Words does the job!




   Jeg er meget spændt på hvordan folk tager imod sangen. Håber den gør Jer godt og fanger de nysgerrige... Det vil betyde alverden, hvis du spreder ordet!




Til vi ses i fine DK - hold hovedet højt og dans med på beatet. Silja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar