tirsdag den 23. november 2010

Happy-blogger!

Tuesday-love, Ninja's!

   Så for hulan... En veloverstået Jyllands-tour med Alphabeat rigere - og i aften UDSOLGT i Store Vega. Jeg glæder mig som et lille barn, til at stå foran en fuld sal og gi' den alt hvad den kan trække! Skal afsted her kl. 17:00; ind og lave lydprøve, få styr på fe-håret & the Suit og trække vejret dybt...
   Det har været nogle fede dage i Jylland - publikum har været nysgerrige, lyttende og flyttet fødder. Tak tak tak! Vi var afsted i 4 dage og fik besøgt Esbjerg, Silkeborg, Herning og Århus... Og er færdige med Jylland - for now! Glæder mig til at spille derovre igen. Jylland's got rhythm!




   I aften er som sagt i København, imorgen Odense - og når vi rammer d. 3. dec. er det mit sidste gig som UpHeater for Alphabeat... Og SÅ har jeg vist også fået set Frøken DK, twice... Det er max go' erfaring - men når det hele er overstået, skal der knokles på pladen! Der er stadig nogle tracks der skal kæles lidt for, og synes der er nye fortællinger i ærmet. Så i december måned står den på kaffe, varme sokker og super-glue - så jeg ikke kan flyttes fra det lille hjemme-studie...




   Der er gang i gryden - stay tuned! ... Now, off to Vega! 

Silja.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar