lørdag den 13. november 2010

Kaffe, nerver & kärlek...

Roll over, Ninja's!

   For en time siden skulle Emil og jeg ha' kørt her fra KBH mod Kolding - men snotten vil ingen ende tage!!! Jeg lyder ekstreeeemt nasal og ligeså snart jeg laver større spring tone-wise, har jeg minus kontrol. Så, ikke noget job i aften. Det er 2. aflysning (vi aflyste også igår) og det føles jammerligt... Men det eneste jeg ville få ud af det, ville være en crowd der tænker: "Damn, opvarmnings-Hobbitten har brug for autotune...!"




   Anyways, snot til side... Vi havde vores allerførste Alpha-job i tirsdags! Det var på Horsens Ny Teater - og ud over lidt tekniske problemer, gik det sgu ok. Der var udsolgt og jeg fornemmede mange af publikummerne flyttede fødder, gav en hånd med og vi fik rar karma retur. Tak for en fed oplevelse!!! Vi kørte til Cab Inn i Aalborg lige efter jobbet, og fik os en god nattesøvn i de turkise lagener... 
   Onsdag formiddag havde vi mange, mange timer at slå ihjel i Aalborg. Vi fik os lidt brunch og kaffe ude i byen og nørdede WarCraft på en internet café. Ekstreeemt kulturelt, yes... 




&





   Vi tjekkede film-tider i diverse biografer, men det så sort ud... En masse animations-film; men med dansk tale... Så vi vendte snuden mod Nordkraft & Skråen, fik gear'et indendøre og stenede lidt rundt. Vi endte udenfor en lille biograf, Biffen, som vi snusede lidt rundt i. Den minder lidt om Grand - anti- poppede film på programmet, gamle film-plakater über alles og en lille udstilling med gamle apparater. 





   Vi kom ligepræcis for sent til "The Kids Are Alright", som jeg ellers gerne ville se igen, men da vi  spurgte om vi måtte snige os ind, blev vi mødt med et "Tjoh, altså... Den er ikke sat igang idag..." Og med lidt charme, fik vi dem sgu til at sætte rullen i kun for os! Så vi sad helt alene oppe i sal C, i en god sofarække med puder - og fik serveret kaffe under forestillingen! Mage til service...! 

   Efter kaffe og feel-good vibes i hjertet, gik vi til scenen og havde lyd-prøve - og spillede en aldeles hæderlig opvarmnings-koncert. Også her var der udsolgt - nervepirrende, idet der er flere man skal 'overbevise', men også større chance for feedback. 
   Vi kørte fra Aalborg allerede kl 21:00; trætte, mætte og senge-savnende... 




   I torsdags havde vi sidste gig med Sys & Co. i Lille Vega. Tusind, tusind tak til dem der dukkede op og gav os et brag af en afslutning! Vi er triste over ikke at skulle ud med hele Sys-holdet mere - men jeg håber der kommer en mulighed igen en anden gang. Det har været fan-fucking-stastic! Bandet, hele holdet bag og Sys har været så jävla søde og taget imod os med åbne arme. Tak for denne gang Babe's & Gents - masser af kärlek!




   Nu vil jeg hoppe tilbage under dynen og se splatterfilm... Håber I har en skööön lørdag. 

Silja.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar