onsdag den 24. november 2010

I'm a Happy Meal!

Ninja's -

   Jeg håber I kan holde Jer varme i sneen, og hvis I bevæger Jer udenfor - drive safe! ...Men igen, der findes vel ingen bedre redning end et Ninja-rullefald...




   Jeg har lige nogle timer herhjemme i Kartoffel-land inden Emil og jeg ta'r mod Odense. Er stadig høj fra igår. Det gik super godt og det var fedt at mærke ekstra feel-good vibes fra kompis'er ude i crowden. Lige inden jeg sku' på, fik jeg øje på mængden i den store sal - og jeg fik sgu godt gammeldaws sug i maven. Det er virkelig en speciel opgave at være opvarmer for et andet band og jeg har ikke haft nogen som helst anesle om, hvad jeg ku' forvente... Jeg kender det jo selv som publikum'er; kom nu med bandET jeg har betalt for! Men jeg synes Emil og jeg, og min musik, er blevet taget godt imod - det betyder meget...



DJ's på Store Vega - 5 min. før showtime!


   Anywho - der sker flere gode ting: "Rød Alarm"s video er set af mere end 80.000 på YouTube, vi har rundet 1.000 Ninja'er på FaceBook og jeg skal til møde med mit pladeselskab, Copenhagen Records, om plan for de næste 5 måneder. Dét bli'r godt! Der er gode ting i vente! Vi har 2. single i hus som der også skal laves video til... Yeehaa! Og så har jeg snart fødselsdag... 27 år - ved ikke hvad det bli'r i Ninja-år. Noget ungt, gætter jeg på...




   Copenhagen BETA fulgte mig igår til Store Vega, under lydprøve, on stage og lige efter showet. Linker til det her, når de har klippet færdigt... De er super cool peops og hammer dygtige... Glæder mig til at se det...
   Emil ruller ind på vejen om en time - at få tøj på! Ha' en smuk vinter-dag...




Silja. 

1 kommentar: