mandag den 25. oktober 2010

F.E.S.T. & Judas...

Monday-love, Ninja's!

   Så for hulan - så er 2. weekend på 'tour' veloverstået! Vi havde forrygende spillere både i Horsens og Greve. Det eneste minus var, at vi er i bil og skulle køre hjem efter begge gigs, så vi har endnu ikke fået festet igennem med Sys & Co. MEN, næste weekend har vi et hotel-værelse der venter på os efter Århus og Kolding - med le Grand Final i Odense, så dér får den én over the neck! Vi glæder os som små børn... Jupi-jæææ, mo-fo!




   Dagene ind imellem går med at holde show'et ved lige (synge det igennem et par gange om dagen, un peu de yoga osv.), snakke mix på respektive tracks (vi har stadig "Regn Med Ord" i møllen + "Jag Tänker Dansa") og så har jeg fået skriveren på igen. Arbejder pt. på et track jeg kalder "Judas". Det brygges på tanker om et par knive i ryggen... Av, men fedt track! De der skrive-stunder kommer og går... Men jeg nyder i fulde drag, når de er der. Og det fine lille studie jeg har fået lavet mig herhjemme holder max!




   Nedenfor, lidt billeder fra Tour 1.0. Må lige mande mig op og ta' nogle pics. der er liidt mere spændende... Nyd den fine sol! Og husk at øve dine Ninja-moves.

















   Silja.



 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar