søndag den 31. oktober 2010

A-beats & Tømmermænd.

Bu-ja Ninja's!

   Er en træt Hobbit denne søndag... Vi har haft 2 fede nights i Jylland & på Fyn! Efter Kolding-gig'et pakkede vi sammen og kørte til værelset på Cab Inn i Odense, hvor vi unloadede vores sager, fik os nogle kopper gin & 7'ups og jeg fik lige re-sminke fjæset. Lidt efter var der lyd på mobil'en om, at Sys/band/crew var landet på deres hotel - og vi ku' hook'e op med dem ude i byen...
   Vi var på én eller anden bodega (kan ikke liiige huske hvilken) og fik hygget, slappet af og danset! Det var så fedt endelig at ku' nyde en aften med de andre, og ikke skulle køre hjem med det samme. De er f... så søde allesammen - og det blev en all night'er; Cab Inn blev crashet ved 5-tiden.




   Lørdag morgen var hovedet lidt tungt at bære rundt på - men Odense passede på os med en fin brunch, masser af kaffe og en hyggelig slentren rundt i gaderne. Vi stødte til Sys, Louise og Duen (kor-chica & trommeslager) og fik i et slow tempo kridtet byens gader op, snakket this and that og lidt mere kaffe, tak... Senere på eftermiddagen landede vi på Posten - fik gear'et indenfor og fladede ud på sofa'erne backstage. Der var godt nok ikke meget energi i min tømmermandsramte krop - men man er vel Ninja - og efter lidt vand i hovedet, mere kaffe! og en tur nedenunder til de andres lydprøve, kom adrenalinen snigende... 




   Kl. 21 skød vi show'et af og det gik jävla godt! Jeg er stadig lidt i tvivl om hvad folk synes - men publikum virker meget lyttende, glade og taknemmelige i form af applaus! 1000 tak til Jer for at gi' mig/os en chance, det er sgu fedt! ... Og er meget taknemmelig over, at dem der kan li' musikken endda går ind og finder mig på FaceBook og smider en kommentar - über rart. Tak for det!!!
   
   Vi har lige landet opvarmnings-koncerter for Alphabeat! Det afløser koncerterne med Sys - så vi kommer til at ta' DK rundt én gang til, og være on the road frem til 3. dec. Det er fantastisk erfaring vi får, det er pisse skæg og det slår lidt af tiden ihjel, i forhold til min lille Frøken Utålmodig, der sidder på skulderen og sukker - 2. single må meget gerne ramme DK snart, synes jeg...




   - - - Næste stop med Sys & Co. er Toldkammeret i Helsingør. Jeg glæder mig MEGET, da det er som at komme hjem (er vokset op i Humlebæk/Espergærde, og Helsingør var dér det gik ned!) - har stået på den scene før, men at komme tilbage og fyre materiale af fra min kommende plade, føles skønt i det store Ninja-hjerte. Og så håber jeg der kommer nogle good ol' friends og flytter fødder, yir!

Go' søndag aften, nu med bonus-time... 




Silja.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar