mandag den 4. oktober 2010

Mash-Up & Nedtrykt.

Tjena, Ninja's!

   Jeg kører den vilde Jekyll & Hide-stil for tiden. Det ene øjeblik er jeg halvdeprimeret og tænker hvordan fa'en skal det gå? Vil folk ku' li' det? Og, øv med alle de ærgelige kommentarer på YouTube etc. Og andre dage kører jeg højt på, at det hele sparker røv, jeg er ligeglad om folk kan li' det - og hvor er der mange der kommer med dejlige, elskelige kommentarer om min musik.
   Om det er Jekyll eller Hyde der er den PMS-ramte, det aner jeg ikke - men det er vist på tide, at smide den deprimerede version af mig out the window; farvel og tak.




   In other news: Emil sendte igår det famøse Mash-Up som vi skal ha' med på Sys Tour'en... Og, som forventet, det er awesome! Vi laver et 20-22 min. show - og alle numrene er bundet sammen af beats og fede overgange. Rækkefølgen skal lige sidde fast i min skalle, og så er det op til Emil imorgen og gå det igennem... Det bli'r kun numre med smæk på, så der skal tyres sukker inden koncerterne...




   Det bli'r selvfølgelig underligt at spille for folk, der ikke er der for at høre mig... Men jeg håååber, at publikum er med på at swinge rumpet og fyre nogle Ninja-moves af - om man kan li' musikken eller ej, så er et tungt beat på 2 og 4 sgu da ikke at ta' fejl af... Har DU lyst til at tjekke det ud, så er der dato'er + spillesteder at finde hér:



   Jeg vil hoppe ned i hulen og flytte fod til Silja&Emil-tracks. Happy Monday - Silja.

   

2 kommentarer: