tirsdag den 28. september 2010

Asfalt & Biografsurfing.

Holla to the max, Ninja's!

   Idag gik med stand-by'ing og et besøg hos Hanne - hun har den skønne butik på Vesterbro; Asfalt. Var inde og prøve en buksedragt/jumpsuit-ish, sammen skal vi få designet en awesome-dragt til Sys-tour'en. Nu er det op til mig at finde noget stof krabaten kan blive syet i... Og der er jo aaalt at vælge mellem; blomster-helvede, bamse-tryk, Julemands-overdosis eller hvad med at få lavet den i fjer...!? Anywho, hun har fede, fede ting, så næste gang du er på Vesterbro, så tjek det ud! Der fåes alt fra hatte, tasker, kjoler, smykker etc. :








   Jeg står lidt på stand-by og venter på, at vi skal i studiet (Mill Factory) - ud til Rune Braager og trykke på knapper. Det er ude hos ham alle mix'ene har foregået - og glæder mig til de seneste numre bliver pudset om, og vi får et klarere billede af hvert track... Always nice.
   Imorgen ta'r jeg en Biograftur i vente-tiden for at få lidt inspiration. Har en ugentlig date med mig selv, og det plejer at være en succes at ta' mig med i biografen... Elsker Impire el. Dagmar om formiddagen. Få mennesker, go' kaff' - og så er det bare benene op og en blok i hånden... "Fish Tank" eller "Micmacs..." eller...







   Ha' en enestående tirsdag. Silja.






  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar