tirsdag den 14. september 2010

Sommerfugle & Cæsar-Land,

Greetings Ninja's.

   Er just vendt hjem fra Emil B.'s Shire oppe nordpå - og vi var sgu ret effektive igår. Vi fik indspillet al vokal til "Jag Tänker Dansa"; det bli'r jätte bra! Det er så fedt at synge på svenska - bli'r altid lidt nostalgisk. Hvis der nogensinde skal laves video til det track, håber jeg Pippi, Ronja Røverdatter & co., kommer og laver The Robot.
   Og apropo video, så er jeg så edder-jävlar-skit-latterligt spændt på min egen første musikvideo. Woah, er meget nysgerrig på andres reaktion. Nu jeg har set det færdige resultat, er jeg sgu meget stolt. Det tog én arbejdsdag at få den i kassen, og folkene bag var så sindssygt tjekkede og overskuds-agtige. De har virkelig gjort det til en mærkelig, anderledes og flot video. I like that. (2 billeder fra "Rød Alarm"-video'en. Taget af Daniel Listh):










   Imorgen er det off to Rome. Skal på en lang weekend med den kære Mamma. Jeg har aldrig været der. Any good spots I vil anbefale...? Det er en liiille smule pres at ta' afsted lige nu, da tingene begynder at rulle med deadlines. Men afsted og nyde Cæsar-land!
   Jeg ta'r "The Rolling Stone Interviews" med. En fantastisk bog med udpluk af fede interviews med bl.a. Johnny Cash, Francis Coppola, Pete Townshend, Janis Joplin m.fl. Få fingrene i den! 






   Vi ses på den anden side. Silja.

1 kommentar:

  1. trækker gerne i lange strømper og laver et par rottehaler og robotten for dig hvis det skal være! Glæder mig helt vildt til Rød Alarm videoen!

    God tur til Rom - ses på den anden side! <3

    SvarSlet