lørdag den 11. september 2010

Lørdagssump & Superhelte

Bu-ja Ninja's!

   Herhjemme har vi fået plads til at ha' et helt rum som arbejdsværelse! Og selvom vi er langt fra at komme på plads, så er der sat skrivebord, comp., Logic, midi, lydkort, mic. etc. op - så nu skal der leges... Jeg skriver bedst når der bare er frit spil; men lige nu skal jeg ha' skrevet tekst til et c-stykke i "Regn Med Ord". Og jeg får straks klaustrofobi. Det føles som at blive puttet ned i en lille kasse, og man ikke må komme op før man har opfundet den dybe tallerken... Og dog, værre er det vist heller ikke, møh-hø.
   Anywho, jeg glæder mig som en tyk pige der venter på en slikke-pind (det er vel egentlig bare undertegnede) til at flere får muligheden for at høre ovennævnte track. Det sparker så jävla meget booty!!!





   For at dyrke lidt overspringshandlinger pønser jeg på, om jeg skulle sy mig et superhelte outfit. Nu syr jeg som en brækket arm, men jeg kan vel lime og tape tøjet sammen. Jeg twister stadig hovedet med idéer; hvilke farver går godt til min blege tient...? Skal den være let at flyve i...? Eller er jeg en pool-hero, der skal ha' en vandafvisende suit...? Og hvad med gadgets!? Must... have... gadgets...
   Men navnet er fundet: Ninja møder Sjov Ryger = "Ganjah" (hertil vild jubel)...

   Sov godt i Jeres Ninja-Cribs. Og kald Red Alert - then Ganjah might appear (hvis jeg har råd til busbilletten). Silja.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar