mandag den 20. september 2010

Ugens (Ninj)A'er.

Ciao Ninja's.

   Hjemvendt fra Rom (første gang i Roma - Absolute Awesomeness). Og bliver mødt med nyheden om, at "Rød Alarm"s fine video er blevet Ugens A'er på Boogie. Tak for kaff'! Det er max syret... Tror jeg laver en sniger-Ninja og ser genudsendelsen kl. 00:30. Det bli'r sgu sindssygt at se video'en blæst op på TV. TAAAK til Boogie!!!:


   Det har været fantastisk at være afsted; selvom hjernen var derhjemme til tider... Ku' ikke helt slippe tanken om, at min aller første musik-video var blevet sluppet løs - så måtte gå til receptionisten og pænt spørge om koden til nettet. Det endte med, at jeg fik besøgt toilettet mere end normalt; da det eneste sted comp. ville fange net, var bag WC-kummen...
   Udover kummen, fik vi (min mama og jeg) set næsten alle møg-gamle sten, kirker, springvand and what not... En helt fantastisk by! Og hver aften sluttede med, at de to svenske kællinger sad og drak vin over et spil kort. Jätte trevligt. Den sidste aften gad vi dog ikke mere gåen eller ståen; så blev hjemme til et par afsnit af "Rome"...


















   Imorgen skal der knokles igennem; der skal ses på single-puljen, mix'es, synges, diskuteres, skrives, jongleres... I love my job. Go'nu'nat, Ninja'er. Silja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar