fredag den 10. september 2010

Penicillin & Kedsomhed 1.0

Woah Ninja's!

   Jeg sidder med flyttekasser til hagen som jeg burde pakke ud... Drikker kaffe når jeg burde drikke the (helst lavet på øko-klid møder hør-helvede)... OG, laver blog når jeg burde jobba. Men efter tre afsnit af Weeds, fem af Californication, en hel sæson af Entourage og diverse film, må øjnene hellere få skiftet skærm fra TV til comp.
   Der er jo allerede FaceBook, MySpace (ja, jeg bruger den stadig), Twitter and what not... Men det der narcissisme går jo ingen vejne - så mere mig mig mig. Sørgeligt. Men det er så keeedeligt at være syg.








   Vi skulle ha' været i sommerhuset oppe i Sverige og indspille vokal til et par tracks - og så bliver sangerinden syg, classic. Følte mig næsten flov da jeg skulle ringe til Mads (A&R) og Emil (det er ham gutten jeg laver musikken med) og sige "drenge, jeg har sgu lidt ondt i halsen" - ynkeligt. Men jeg lyder sgu som en blanding af Wozniacki & Brad Roberts. Om end det sikkert ville kaste et par hundrede tusind solgte plader af sig, så er det ikke liiige den lyd jeg går efter...


   Jeg aner ikke lige hvad den her blog skal til for (what a cliffhanger) men hop gerne forbi i tide og utide. Når jeg ikke er syg, har jeg faktisk go'e historier op' i ærmet.


Ninja-flex fra Silja.


     




Ingen kommentarer:

Send en kommentar