onsdag den 29. september 2010

NinjaKids are All Right.

Sleepy greeting's Ninja's...

   Det blev ikke til studie-visit idag. Rune sidder dog og skruer på "Regn Med Ord" - og jeg lader mig fortælle, at det bliver "dirty"! Vi digger det! Så mon ikke vi lige straks skal forbi og steppe i gulvet af ba'r begejstring. Jeg har selv stenet demo'en idag og smiler op til ørerne over det fede beat-værk, tekstuniverset og mit store idol der bræger med undertegnede på netop dette track... Bend me over and call me Betty, det bli'r godt!






   Jeg hopped' på øsen og drog mod Dagmar; det blev til "The Kids Are All Right". Damn, en skøn film... Jeg havde hørt det var en "tøsefilm med kant" (ubarmhjerteligt referat) - jeg mener, det har ekko'et ligeledes om "The Devil Wears Prada" og andre film, der bestemt ikke falder i min smag. Men tiden var knap, jeg sku' oss' ha' kaffe og tisse... Så det blev til den film med den mest farverige plakat, og to af mine favoritter - fantastiske Annette Benning & Julianne Moore.
   Jeg vil ikke begive mig ud i anmelder-mode. Men den skal ha' nogle kastestjerner for at ha' forfinet min formiddag...

   Imorgen står den på mere indspilning - endnu flere skud på "Undskyld Pernille" ("mere kant!" råber pladeselskabet - "flere penge!" kvækker Ninja)... Tracket er 3 år gammelt, så den er svær at sutte op fra slap...
   Nu vil jeg trave en lille tur med et hjemmelavet onsdags-soundtrack: musikken fra "A Single Man", G. Love and Special Sauce, Salem Al Fakir og mere film-musik fra "Death Proof".









   Sweet dreams, snipers... Silja.




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar